Základné ustanovenia

Tieto Obchodné podmienky definujú práva a povinnosti Zmluvných strán, ktorými sú:

Predajca:
Tea Trade Slovakia s. r. o.
Rastislavova ulica 2
821 08 Bratislava

IČO: 44031866
DIČ: 2022556602
IČ DPH: SK2022556602

Číslo účtu: 2623853287/1100, Tatra banka (IBAN SK3411000000002623853287)

Zapísaná v registri Okresného úradu Bratislava III, Oddiel Sro, Vložka č. 51111/B

(ďalej len „Predajca“)

a

Zákazník
(súkromná osoba, prípadne fyzická alebo právnická osoba nakupujúca produkt alebo produkty ponukané predajcom prostredníctvom internetového obchodu cajovydom.sk)

(ďalej len „Zákazník“)

Obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou Objednávky - v tomto prípade sa Objednávkou rozumie potvrdená objednávka realizovaná na internetovom obchode cajovydom.sk

Objednávku nie je možné potvrdiť bez označenia súhlasu s týmito Obchodnými podmienkami.


cajovydom.sk

cajovydom.sk je internetový obchod prostredníctvom ktorého predajca ponúka a predáva čaje, čajové výrobky a čajové príslušenstvo (ďalej označované len ako „produkty“ a/alebo „tovar“).

Kontakt Zákaznícky servis

Zákazník môže predajcu v prípade potreby kontaktovať:

na telefónnom čísle: 0944 161 967
e-mailom: eshop@cajovydom.sk
Zákaznícky servis je k dispozícii v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod.

Mimo prevádzky zákazníckeho servisu nás môžete kontaktovať na e-mail eshop@cajovydom.sk.

Korešpondenčná adresa internetového obchodu cajovydom.sk je:

Čajový Dom
Tea Trade Slovakia, s.r.o.
Povraznícka 2
811 07 Bratislava

Na otázky alebo požiadavky zákazníka odpovieme v čo najkratšom čase, najneskôr však do troch pracovných dní od ich doručenia.


Ponuka a dostupnosť produktov

Ponuka produktov dostupná v internetovom obchode cajovydom.sk je aktualizovaná priebežne, podľa dostupnosti jednotlivých druhov produktov.

Predajca negarantuje nepretržitú dostupnosť všetkých produktov. Ponuka produktov sa odvíja od možností dopĺňania produktov, ktoré môžu byť ovplyvnené tretími stranami alebo nevyspytateľnosťou prírody.


Cena produktov

Cena produktov je uvádzaná v eurách a vrátane DPH.

Predajca má právo ceny produktov upravovať. Tieto úpravy sú platné po ich zverejnení v internetovom obchode cajovydom.sk.

Pre zákazníka platia vždy ceny, ktoré boli aktuálne v deň, kedy realizoval nákup, teda v deň potvrdenia objednávky.

Akciové ceny a množstevné zľavy uvedené pri produktoch, ktoré platia v čase potvrdenia objednávky cez internetový obchod sa vzťahujú na internetové objednávky a nie je možné žiadať ich pri nákupe bez internetovej objednávky v predajni.


Objednávka

Objednávku je možné vytvoriť výhradne prostredníctvom stránky nášho internetového obchodu cajovydom.sk. Po odoslaní objednávky Zákazník obdrží potvrdzujúci e-mail o prijatí objednávky, ktorý obsahuje výpis obsahu celej objednávky.

Prijatá objednávka je záväzná a obdržaním potvrdzujúceho mailu vzniká kúpno-predajná zmluva (ďalej len "zmluva") medzi kupujúcim a predavajucim.

Objednávky nie je možné vykonať telefonicky, e-mailom, ani iným spôsobom mimo systém nášho e-shopu.

Objednávka je dokument o nákupe, obsahujúci:

  • Zoznam produktov, vrátane množstva, jednotkovej ceny a celkovej ceny s DPH
  • Spôsob doručenia
  • Spôsob platby
  • Celkovú cenu objednávky, vrátane ceny za doručenie
  • Údaje o zákazníkovi potrebné pre doručenie a vystavenie daňového dokladu:
  • Doručovacie údaje:
    • Meno a priezvisko
    • Adresa pre doručenie
    • e-mail,
    • telefón
  • Fakturačné údaje:
    • Meno a priezvisko
    • Názov firmy/organizácie
    • Fakturačná adresa
    • IČO
    • DIČ (ak ho firma/organizácia má)
    • IČ DPH (ak ho firma/organizácia má)

Každú objednávku je možné pred odoslaním upraviť návratom na predchádzajúci krok nákupného procesu.


Potvrdenie objednávky

Pred odoslaním, teda potvrdením objednávky, musí zákazník potvrdiť svoj súhlas s týmito Obchodnými podmienkami, a to označením okienka (checkboxu) vedľa odkazu na Obchodné podmienky. Tieto sú umiestnené na dobre viditeľnom mieste nad tlačidlom, ktorým zákazník potvrdzuje objednávku, tlačidlom „Záväzne objednávam“.

Objednávka nemôže byť odoslaná bez potvrdenia súhlasu s Obchodnými podmienkami.

Odoslaním objednávky, ktoré sa zrealizuje po kliknutí na tlačidlo „Záväzne objednať“ a potvrdením prijatia objednávky predajcom na e-mailovú adresu zákazníka, vzniká zmluvný vzťah medzi Predajcom a Zákazníkom. Práva a povinnosti zmluvných strán sú definované v Obchodných podmienkach.


Spôsoby doručenia

Predajca ponúka nasledovné spôsoby doručenia:

  • Kuriérska služba

    (Expres kuriér s doručením na doručovaciu adresu Zákazníka)
    Táto služba je dostupná pre všetkých Zákazníkov
  • Packeta (Zásielkovňa)
"PickUp Point"
    (Doručovacia služba s doručením na odberné miesto podľa výberu Zákazníka)
    Táto služba je dostupná pre Zákazníkov z krajín EU, v ktorých pôsobí spoločnosť Packeta
  • Packeta (Zásielkovňa)
"Home Delivery"
    (Doručovacia služba s doručením na doručovaciu adresu Zákazníka)
    Táto služba je dostupná pre Zákazníkov z krajín EU, v ktorých pôsobí spoločnosť Packeta (okrem Slovenska)
  • Osobný odber
    (Vyzdvihnutie objednávkyVami osobne v Čajovom dome na Povrazníckej 2 v Bratislave)
    Táto služba je dostupná pre Zákazníkov, ktorí majú možnosť vyzdvihnúť si objednávku u nás osobne, do 5 dní od obdržania notifikácie, že je pripravená na osobný odber.
    V prípade, že si Vašu objednávku na osobný odber nevyzdvihnete do 5 pracovných dní, bude zrušená.

Ceny za doručenie

K cene produktov sa pripočítava cena za doručenie (poštovné a balné). Výška ceny za doručenie je závislá od spôsobu doručenia, ktorý si Zákazník vyberie a od krajiny, do ktorej sa doručuje.

Ceny za doručenie v rámci Slovenska:

Pre maloobchodných zákazníkov

  • Kuriérska služba + od 5,00 €

    Ak cena objednávky presiahne 100 €, jej doručenie kuriérskou službou na doručovaciu adresu Zákazníka je v rámci SR zdarma
  • Packeta (Zásielkovňa) + od 5,00 €

    Ak cena objednávky presiahne 100 €, jej doručenie Packetou na odberné miesto podľa výberu Zákazníka je v rámci SR zdarma
  • Osobný odber + 0,00 € (bez poplatku)

Pre veľkoobchodných zákazníkov

  • Kuriérska služba + od 7,00 €
  • Packeta (Zásielkovňa) + od 6,00 €
  • Osobný odber + 0,00 € (bez poplatku)


Ceny za doručenie v rámci Česka:

Pre maloobchodných zákazníkov

  • Kuriérska služba + od 8,00 €
  • Packeta (Zásielkovňa) "PickUp Point" + od 5,00 €

    Ak cena objednávky presiahne 100 €, jej doručenie Packetou na odberné miesto podľa výberu Zákazníka je v rámci ČR zdarma
  • Packeta (Zásielkovňa) "Home Delivery" + od 7,00 €

    Ak cena objednávky presiahne 100 €, jej doručenie Packetou na doručovaciu adresu Zákazníka je v rámci ČR zdarma

Pre veľkoobchodných zákazníkov

  • Kuriérska služba + od 10,00 €
  • Packeta (Zásielkovňa) "PickUp Point" + od 7,00 €
  • Packeta (Zásielkovňa) "Home Delivery" + od 9,00 €


Ceny za doručenie v rámci ostatných krajín EU (okrem Slovenska a Česka):

Pre maloobchodných zákazníkov

  • Kuriérska služba + od 9,00 €
  • Packeta (Zásielkovňa) "PickUp Point" + od 6,00 €
  • Packeta (Zásielkovňa) "Home Delivery" + od 8,00 €

Pre veľkoobchodných zákazníkov

  • Kuriérska služba + od 10,80 €
  • Packeta (Zásielkovňa) “PickUp Point” + od 7,20 €
  • Packeta (Zásielkovňa) “Home Delivery” + od 9,60 €


Ceny za doručenie v rámci krajín mimo EU:

Pre maloobchodných zákazníkov

  • Kuriérska služba + od 11,00 €

Pre veľkoobchodných zákazníkov

  • Kuriérska služba + od 13,20 €

Upozornenie: Predajca si vyhradzuje právo nedoručovať objednávky do vybraných krajín sveta.

V prípade otázok ohľadom doručenia do Vašej krajiny, prosíme kontaktujte náš Zákaznícky servis.


Spôsoby platby

Zákazník má možnosť vybrať si z nasledovných spôsobov platby:

  • Platobnou kartou
  • Dobierkou pri prevzatí
  • Bankovým prevodom
  • Osobne v predajni

Dostupnosť spôsobov platby vzhľadom na spôsob a krajinu doručenia:

  • Platobnou kartou
    Tento spôsob platby je dostupný všetkým maloobchodným zákazníkom v rámci Slovenska pri všetkých spôsoboch doručenia
  • Dobierkou pri prevzatí
    Tento spôsob platby je dostupný všetkým maloobchodným zákazníkom v rámci Slovenska pri doručovaní kuriérskou službou alebo na odberné miesto Packety
  • Bankovým prevodom
  • Tento spôsob platby je dostupný všetkým veľkoobchodným zákazníkom v rámci Slovenska a ostatným zákazníkom pri doručovaní kuriérskou službou, na odberné miesto Packety alebo Packetou na doručovaciu adresu
  • Osobne v predajni
    Tento spôsob platby je dostupný všetkým zákazníkom pri osobnom odbere

Storno objednávky

Objednávka môže byť stornovaná do 3 hodín prostredníctvom nášho Zákazníckeho servisu, a to:

Pri stornovaní objednávky je pre jej identifikáciu potrebné uviesť číslo objednávky, meno objednávateľa a kontakt.

Storno objednávky vybaví náš Zákaznícky servis, ktorý zákazníka v prípade potreby kontaktuje pre overenie alebo doplnenie údajov.

Storno objednávky je potvrdené e-mailovou správou na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke alebo telefonicky.

Ak už bola objednávka zaplatená, predajca je po potvrdení storna povinný vrátiť uhradenú sumu zákazníkovi najneskôr do 14 dní.


Odstúpenie od kúpno-predajnej zmluvy (Zásielkový obchod)

Kupujúci má v zmysle §12 zákona 108/2000 Z.z. v znení neskorších predpisov právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 pracovných dní odo dňa doručenia tovaru.Tovar musí byť vrátený nepoškodený a v pôvodnom obale.

Odstúpenie od zmluvy musí Zákazník oznámiť Predávajcovi jedným z nasledovných spôsobov:

Čajový Dom
Tea Trade Slovakia, s.r.o.,
Povraznícka 2,
811 07 Bratislava

Pri odstúpení je nutné uviesť číslo objednávky, dátum nákupu a priložiť originál dokladu o kúpe tovaru.


Vrátenie tovaru

Pokiaľ tovar kupujúci už prevzal, je povinný pri odstúpení od zmluvy tento tovar vrátiť predajcovi.

Tovar posielajte doporučene a poistený (nie na dobierku) za nasledujúcich podmienok:

  • tovar by mal byť vrátený v pôvodnom nepoškodenom obale (ak tomu tak nie je, viď ďalší bod)
  • tovar nesmie byť použitý
  • tovar musí byť nepoškodený
  • tovar musí byť kompletný (vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu atď.)

V prípade, že je tovar vrátený predávajúcemu v inom ako v pôvodnom neporušenom stave a obale, je kupujúci povinný nahradiť predajcovi náklady spojené s uvedením tovaru do pôvodného stavu a vzniknutú škodu na tovare (poškodený obal, neúplný obsah, opotrebovaný alebo znečistený tovar a pod.).

Pre lepšie vybavenie prosíme, vyplňte a priložte k vrátenému tovaru tento formulár o vratení tovaru.

Spôsob vrátenia tovaru:

Poštou na adresu:

Čajový Dom
Tea Trade Slovakia, s.r.o.
Povraznícka 2
811 07 Bratislava

Náklady spojené s vrátením tovaru poštou hradí zákazník.

Cez Packetu:

Balík môžete vrátiť bezplatne na ktoromkoľvek výdajnom mieste Packety. Číselný kód pre vrátenie balíka Vám poskytneme na vyžiadanie. Prosím, píšte nám e-mail na eshop@cajovydom.sk alebo zavolajte na 0944 161 967 .

Predávajúci je povinný tovar prevziať a vrátiť spotrebiteľovi najneskôr v lehote 14 dní odo dňa doručenia vráteného tovaru cenu zaplatenú za tovar, vrátane nákladov spojených s dodaním tovaru.


Expedovanie a dodanie objednávky

Objednávka je expedovaná spravidla najneskôr do 3 pracovných dní od prijatia. O expedovaní objednávky je Zákazník informovaný e-mailom. O osobnom odbere informujeme zákazníka aj prostredníctvom SMS.

Objednávka je doručená na adresu, ktorú Zákazník uviedol ako adresu pre doručenie alebo na odberné miesto Packety (Zásielkovne), ktoré si Zákazník vybral.

V prípade nutnosti predĺženia doby dodania objednávky zo strany Predajcu, je Zákazník kontaktovaný naším Zákazníckym servisom.


Opakovaná expedícia tovaru

Ak si tovar, z Vášho zapríčinenia nepreberiete, tovar Vám na Vašu žiadosť môžeme zaslať opakovane, pričom znášate všetky náklady spojené s opätovným doručením. Tovar v takomto prípade expedujeme až po úhrade sumy za opakované doručenie na náš bankový účet.


Záručné podmienky a zodpovednosť za škodu

Súčasťou doručenej objednávky je aj faktúra (daňový doklad), ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list.

Zákazník si musí faktúru uchovať a v prípade reklamácie predložiť na požiadanie predajcovi.

Záručná doba v rámci EU je 24 mesiacov. Pre potraviny, v tomto prípade čaje a čajové výrobky, platí záručná doba, ktorá je označená na obale ako minimálna trvanlivosť alebo dátum spotreby.

Záruka sa nevzťahuje na poškodenie tovaru, ktoré bolo spôsobené nevhodným skladovaním a vystavovaním tovaru podmienkam, ktoré sú v rozpore s odporúčaniami výrobcu, resp. predajcu, ako aj nešetrnou manipuláciou.


Reklamácie

Predávajúci sa zaväzuje dodať tovar v kvalite a kvantite zodpovedajúcej objednávke.

Zákazník je povinný po prevzatí skontrolovať dodaný tovar a v prípade poškodenia alebo nezrovnalostí ohľadom objednávky a čo najskôr informovať o týchto skutočnostiach predajcu.

Zákazník môže reklamovať tovar, ktorý nebol poškodený nevhodným skladovaním a vystavovaním tovaru podmienkam, ktoré sú v rozpore s odporúčaniami výrobcu, resp. predajcu alebo nešetrnou manipuláciou.

Reklamácie preberá a spracúva Zákaznícky servis predajcu písomne na e-mail eshop@cajovydom.skalebo na adrese:

Čajový Dom
Tea Trade Slovakia, s.r.o.
Povraznícka 2
811 07 Bratislava

V prípade otázok alebo pochybností môže Zákazník kontaktovať Zákaznícky servis aj na telefónnom čísle 0944 161 967.

Predajca je povinný vybaviť reklamáciu do 30 dní.

Reklamácie sa vzťahujú výhradne na objednávky realizované prostredníctvom internetového obchodu cajovydom.sk.


Riešenie spotrebiteľských sporov prostredníctvom on-line európskej platformy RSO

Akékoľvek svoje práva a nároky si môžete voči nám od 15. februára 2016 uplatňovať aj v rámci alternatívneho on-line riešeného sporu. On-line riešenie sporu zabezpečuje Európska komisia a slovenské kontaktné miesto riešenia sporov on-line (RSO). Rovnako aj naše nároky voči Vám môžu byť uplatnené prostredníctvom európskej platformy.

Sťažnosť môžete podať prostredníctvom platformy riešenia sporov on-line (RSO) na stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

Využitie alternatívneho riešenia sporu šetrí peniaze a čas, keďže Vaša sťažnosť bude vybavená do 90 dní a bez značných finančných výdavkov.

V prípade akýchkoľvek problémov nás kontaktujte na eshop@cajovydom.sk.


Ochrana osobných údajov

V internetovom obchode cajovydom.skplne rešpektujeme vaše súkromie. V záujme poskytnutia plnohodnotných služieb, potrebujeme vedieť niektoré vaše osobné dáta. Niektoré údaje poskytnuté pri využívaní služieb obchodu majú povahu osobných údajov v zmysle Zákona č. 52/1998 Z.z. o ochrane osobných údajov v informačných systémoch. Internetový obchod cajovydom.sk sa týmto zákonom v plnej miere riadi.

V súvislosti so zavedením novej legislatívy v oblasti ochrany osobných údajov - Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (ďalej len „GDPR“) a implementáciou opatrení na zabezpečenie súladu spoločnosti Tea Trade Slovakia, s.r.o. s GDPR ako aj so súvisiacimi príslušnými právnymi predpismi upravujúcimi ochranu osobných údajov (napr. zákon č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, vyhlášky Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky), všeobecnú informačnú povinnosť ohľadne ochrany osobných údajov nájdu zákazníci na na stránke Ochrana osobných údajov.

Pre potreby komunikácie, ako aj vybavenie objednávky Zákazník zadáva svoje osobné údaje do formulárov internetového obchodu cajovydom.sk.

Zákazník odoslaním formulára potvrdzuje svoj súhlas s použitím osobných údajov na účely:

  • doručenia objednávky,
  • komunikácie s ním zo strany Zákazníckeho servisu Predajcu,
  • spracovanie účtovníctva internetového obchodu cajovydom.sk,
  • dôležitých technických oznamov a informácií,

Potvrdením formulárov pre Newsletter dáva Zákazník svoj súhlas s použitím osobných údajov aj pre účely:

  • zasielania informácií o novinkách a akciách internetového obchodu cajovydom.sk na e-mailovú adresu Zákazníka
  • inej marketingovej komunikácie

Všetky osobné údaje budú uchovávané v databáze internetového obchodu cajovydom.sk, ktorá je spravovaná na zabezpečenom servri.

Predajca zodpovedá za bezpečné uchovanie osobných údajov a tiež sa zaväzuje, že tieto údaje nebudú poskytnuté tretím stranám, s výnimkou prípadu tretej osoby, ktorá zodpovedá za doručovanie objednávok, spracovanie účtovníctva a spracovanie súťaží a inej marketingovej komunikácie internetového obchodu.

Zákazník potvrdzuje svoj súhlas s časovo neobmedzeným uchovávaním osobných údajov uvedených pri nákupe v internetovom obchode cajovydom.sk. Tento súhlas môže kedykoľvek písomne zrušiť, avšak pre potreby účtovníctva je nevyhnutné uchovávať ich v skladovom systéme najmenej po dobu 10tich rokov.


Dostupnosť a používanie internetového obchodu

Internetový obchod cajovydom.skje určený výhradne k nákupu produktov, ktoré ponúka vo svojom katalógu.

Predajca, ktorý je prevádzkovateľom internetového obchodu cajovydom.sk, negarantuje jeho neptretržitú prevádzku a nezodpovedá za škody vzniknuté zákazníkovi v prípade nemožnosti realizácie objednávky z dôvodov výpadku alebo prerušenia činnosti internetového obchodu.

Všetky informácie a fotografie publikované v rámci internetového obchodu cajovydom.sksú výhradným vlastníctvom prevádzkovateľa, ktorým je Tea Trade Slovakia, s.r.o. a ich ďalšie použitie nie je možné bez jej výslovného súhlasu.


Záverečné ustanovenia

Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia na stránkach internetového obchodu cajovydom.sk. Predávajúci si vyhradzuje právo na ich zmenu bez predchádzajúceho upozornenia.

Zákazník vyjadruje súhlas s týmito Obchodnými podmienkami označením políčka vedľa vety „Suhlasím s Obchodnými podmienkami“ a následným potvrdením objednávky kliknutím na tlačidlo „Dokončiť objednávku“.

Podmienky a vzťahy, ktoré nie sú definované v týchto Obchodných podmienkach, podliehajú príslušným ustanoveniam zákona a právnym predpisom platným v Slovenskej republike.

V Bratislave, dňa 1. februára 2025